ابوظہبی محکمہ صحت نے واٹس ایپ - ایس یو سی ایچ ٹی وی پر ہوم الگ تھلگ پروگرام شروع کیا


ابوظہبی محکمہ صحت نے پبلک ہیلتھ سنٹر کے اشتراک سے اپنے تصدیق شدہ واٹس ایپ بزنس چینل پر کوویڈ ہوم الگ تھلگ پروگرام شروع کیا۔

نئی خدمت ، جو مفت استعمال ہے ، پروگرام میں اندراج شدہ مریضوں کے لئے خدمات کا ایک مرکزی وسیلہ فراہم کرتی ہے ، اس کے ساتھ ساتھ CoVID-19 کے بارے میں درست ، قابل اعتماد اور تازہ ترین معلومات کے ساتھ ہر ایک کے لئے گھریلو الگ تھلگ سے متعلق معلومات حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ متحدہ عرب امارات میں معلومات کی درخواست کرنے کے لئے.

سمارٹ سروس ایک خودکار “چیٹ بوٹ” سروس ہے ، جس سے شہریوں کو COVID-19 اور گھریلو الگ تھلگ سفارشات کے بارے میں عام طور پر DoH ابو ظہبی سے چوبیس گھنٹے کے جوابات مل سکیں گے۔

“ہم COVID-19 کے پھیلاؤ کو روکنے اور برادری کے تمام افراد کی صحت و تندرستی کو برقرار رکھنے کے لئے موجودہ صحت کے بحران پر اپنی کوششوں پر توجہ مرکوز کرتے رہتے ہیں۔ اس خدمت کے ذریعہ ، ہم ہمیشہ کوشش کرتے ہیں کہ مریضوں کی مدد اور ان اور وسیع تر برادری کو قابل اعتماد اور بروقت صحت کی دیکھ بھال کی خدمات فراہم کرنے کے لئے ہر ممکن وسائل کو بروئے کار لایا جائے ، تاکہ ان کے محفوظ اور صحت مند رہیں۔ ڈو ایچ ابو ظہبی۔

فیس بک مینا کے منیجنگ ڈائریکٹر رمیز شہدی نے تبصرہ کیا ، “ان جیسے مشکل وقت پر لوگ اپنے دوستوں ، کنبہ اور برادریوں سے رابطہ قائم کرنے اور ان کی مدد کرنے کے لئے پہلے سے کہیں زیادہ واٹس ایپ کا استعمال کرتے ہیں۔ ہم فراہم کرنے کے قابل ہونے پر خوش ہیں [name of ministry] مواصلات کے ذریعہ لوگوں کو وائرس سے متعلق صحت کے قابل اعتماد اور بروقت صحت سے متعلق مشوروں سے لوگوں کے سوالوں کے جوابات دینے میں مدد کرنے کے لئے مواصلاتی اوزار ، تاکہ لوگوں کو محفوظ رکھا جاسکے۔ “

واٹس ایپ پر مفت کوویڈ ۔19 ہوم الگ تھلگ پروگرام سمارٹ سروس استعمال کرنے کے ل simply ، اپنے فون رابطوں میں نمبر +97124193399 کو محفوظ کریں اور پھر لفظ ٹیکسٹ کریں۔ [Hi] شروع کرنے کے لئے ایک واٹس ایپ پیغام میں۔ اس کے بعد مینو کے اختیارات کا ایک مجموعہ پیش کیا جاتا ہے جسے صارف منتخب کرسکتے ہیں اور پھر اسے ڈی ایچ ایچ ابوظہبی سے متعلقہ رہنمائی بھیجی جاسکتی ہے اور مزید معلومات کے لئے https://doh.gov.ae/covid-19 کے لنک بھی بھیجے جاتے ہیں۔

مشرق وسطی اور شمالی افریقہ کے نوومومند کے منیجنگ ڈائریکٹر ، حسام عامر نے کہا ، “محکمہ صحت ابو ظہبی اور ابو ظہبی پبلک ہیلتھ سنٹر نے واٹس ایپ بزنس API پر تعمیر کیا ہے ، جس میں واٹس ایپ بزنس سولوشن پرووائڈرز کے نوومومائڈ آئی جی این جی ٹی ڈیجیٹل پلیٹ فارم کا استعمال کیا گیا ہے۔” .

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن سمیت دنیا بھر کی متعدد صحت کی وزارتیں اور این جی اوز پہلے ہی واٹس ایپ پر کورونا وائرس سے متعلق صحت سے متعلق معلومات کی لائنیں چلارہی ہیں۔

ذریعہ: پولیٹیکلپرائسنگ


.



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *